טיול החלומות – אני וחברות בחאן הכי מדליק שראיתי

Sharing is carring

את המקום הזה אין סיכוי בעולם שתשכחו

חיפשתי חופש.. אבל חופש נפשי אמיתי.. כזה שיחזיר אותי כמה שנים אחורה לתחושות האלה שאפשר להרגיש רק בגיל מסויים או בתקופה אחרת בחיים. אז ארזתי שתי חברות שמעלות בי רגשות וזכרונות מדהימים ונסענו לחוויה פשוט קסומה.

האמת שבהמלצה של חברה הגעתי ללונה קראוון. אתן יודעות שכבר ישנתי בכמה קראוונים בחיי וואני תמיד מרגישה שלמרות הסרטונים והסקירה מבפנים אף פעם לא באמת אפשר להרגיש את הוויב האמיתי ללון במקום מיוחד כזה.

הקראוון כבר באינסטגרם היה נראה לי מדהים נעים נקי ובדיוק בוויב שחיפשתי.

סגרתי אותו לסופשבוע הראשון של ספטמבר בדיוק בדיוק בזמן שכולנו חייבות להתאפס!

אני חייבת להודות שהפעם הגעתי עם חששות. אני אישית ישנתי בקראוון אבל לא חברות שלי. ולמען האמת לא טיילתי איתן כבר מעל עשור ופחדתי שהן לא יאהבו בכלל.

מה קרה בפועל ולאן הגענו?

מהשניה הראשונה אפשר להגיד שהגענו לחלום. בדיוק כזה שאתן רואות בסרטים ואומרות וואו אם רק היה וויב כזה בארץ…אם צריך להגדיר בארצות,אז בין מקסיקו לסיני לגווטאמלה הייתי מהמרת(-: באף אחד מהם לא הייתי אבל בקלות  מרגישים שם ניצוץ כזה שקולטים רק בטיולים בחול.

הקראוון חונה בחאן עין גדי. לא משהו שממש הבנתי מהאינסטגרם ובטח לא את הוויב שיש במקום המדהים הזה.

חאן אדיר שצופה על נוף ים המלח, מפוצץ בשקט ושלווה אמיתית.

אני חושבת שמהשניה הראשונה  כולנו פשוט התמכרנו לאווירה המיוחדת שיש במקום.

כל מה שצריך ולא מעבר

אורחי הקראוון של לונה קודם כל יהנו מכניסה לבריכה של מלון עין גדי.

שבעיני זה שוס, כי ממש לא היתה לנו שום כוונה לצאת מהאזור המטריף הזה…

קנינו יין טוב ופשוט רבצנו בבריכה גם בערב וגם ביום.

מה בקראוון?

ראשית, אווירה. ממש כזאת של בית והזכיר לי את החיים שלי כחיילת בדירה הקטנה שלי בקיבוץ. הכל כזה מדוייק נעים וכיפי.

יש מטבחון עם כיור קומקום קפה ומקרר קטן, מיטות עם מצעים, ריח נעים נעים, מרפסת קטנה עם נו, טירוף. מזגן – כמובן מזגן, אתן יודעות שאי סיכוי שאשן בלעדיו לא משנה באיזה סוג של חופש.

מקלחות ומטבח לבשל- הם בשימוש כל אורחי כל החאן, מודה שזה ממש לא נורא והם לגמרי נוחים ונקיים.

מה עוד אפשר לאכול- בכל זאת באתי לנפוש.!

יש בחאן אוכל כיפי וקליל טוסטים,פיצה,ארוחת בוקר, קפה מעולה, מלא מיצים ואיזורי ישיבה מטריפים.

בקיבוץ- יש מרכולית נהדרת ותוכלו להצטייד בהכל אין צורך לסחוב מהבית.

ובנוסף- במלון של עין גדי, שנמצא 2 דקות נסיעה מהחאן תמצאו אחלה של מסעדה – מעולה. עם מנות נפלאות ופתוחה עד הערב מאוחר.

מעבר לזה- כמעט בטוחה שעברתי על הכל, אני חייבת לציין שכל הקסם במקום הזה זה הפשטות וחוסר השפע שאנחנו רגילים לו.

באחד מהאחרצים- ירדנו לסיבוב קצר בים המלח מומלץ לעשות את זה שיורדת השמש אחרת מאוד חם, וממש ליד חוף בוקק תמצאו אגאדיר שגם שם היה כיף וטעים.

הכי בא לי- שתהנו מהוויב כי הוא כזה מיוחד שלא פוגשים בכל מקום ואין מאושרת ממני שגיליתי את החופשה הזאת, ויותר מזה, חברות שלי כל כך נהנו מסגנון הטיול הזה וזה אומר המון.!

טיול קצר באזור עין גדי

לסיום סיומת, חשבנו להנו קצת מהאזור המדהים והמיוחד הזה.  בכל זאת לא בכל יום יוצאים לחופשה של שלושה ימים ללא ילדים ועם חברות שאפשר לזרום איתן ממש כמו שהיינו צעירות.

להמלצת המקומיים נסענו לנחל דויד. מסלול אדיר שמאפשר מגוון רחב של מסלולי טיול, קשים יותר, קלילים וקצרים,מתאים לטיול עם ילדים גם קטנטנים,  ובעיקר תמצאו בו מלא פינות עם מים נעימות וקרירות.

לסיכום

אחד המקומות היותר שווים ששמחתי לגלות ולהנות בו. מזמינה אתכם לספר להם שהגעתם דרכי, הקראוון של לונה מזכירה הוא מקום פרטי של בחורה מקסימה בשם סהר, את סוגי הלינה הנוספים שהזכרתי אפשר למצוא ולהזמין דרך חאן עין גדי.

אל תשכחו לספר לי אם נסעתם וכמובן – להנות מלא !