כמו בתאילנד רק בכינרת | החופשה השנתית המסורתית שלנו בעין גב

Sharing is carring

אני מתחילה ואומרת הצלחתן לאתר תאריך פנוי ?

תחטפו אותו, כי כפר הנופש בעין גב מלא כל העונה ולא סתם… אנחנו נוסעים לשם כבר כמה שנים ברציפות ועושים בוקינג לשנה הבאה, ממש ברגע הצ’ק אווט. ככה אני יכולה להיות שקטה שהתאריך לחופשה שלנו בשנה הבאה כבר משוריין ואני יכולה להתחיל לפנטז על חופשה נוספת שם. 

זאת הפעם ה-7 שלנו בכפר הנופש הזה ואין שנה שאנחנו יוצאים מכאן לא מרוצים, כי זה פשוט לא יאמן כמה המקום הזה בנוי בול לחופשה משפחתית ומבינים את זה רק כשמגיעים אליו.

השנה  הגענו לשם צמאים במיוחד לחופשה משפחתית אמיתית, אחרי תקופת הקורונה שרק עשתה חשק לצאת לכל חופשה אפשרית ולהיות במרחבים הגדולים של הכנרת היפה שלנו, שהשנה יותר מתמיד הייתה מפוצצת במים והפכה את המקום לעוד יותר אטרקטיבי.

חדר על המים

החדר הקבוע שלנו בקו הראשון למים וצופה על מי הכנרת ועל אזור הישיבה המרכזי בכפר וממוקם מטרים בודדים מהמים, בדומה לרוב החדרים במקום. החורף הסוער שהיה לנו השנה, מילא את הכנרת לגמרי וקירב את החדרים עוד יותר לקו המים, מה ששדרג לנו את החופשה משמעותית. 

הקרבה למים אפשרה לנו שקט נוסף, כי ככה יכלנו אני או הילדות לגשת לחדר בחופשיות, מבלי להתרחק יותר מדי. יולי לדוגמה אוהבת את השקט שלה לפעמים במהלך היום וככה יכולתי בקלות לאפשר לה לגשת עצמאית לחדר, לשבת בו לצייר או להיות קצת עם הטלפון ולחזור אלינו לחוף כשהיא מרגישה מוכנה. זה נורא נוח, כי ככה היא במרחק של כמה צעדים ממני ואין לי שום סיבה לחשוש. 

והכי נפלא? למרות הקרבה למרכז העניינים היחידות הכפריות ממש אטומות לרעש וגם אין תרבות של מוזיקה ורמקולים במקום, ככה שלגמרי אפשר לישון שם צהריים גם במהלך היום ואתן יודעות כמה אני חרדה לשנצ שלי. 

אווירה רגועה ומושלמת

האווירה הזו מאפשרת לכל אחד לנפוש במתחם שלו בשקט, כנראה בגלל האנשים שמגיעים למקום, שמחפשים גם הם את השקט והשלווה ומכבדים את המרחב המשותף. ככה שלאורך כל השהות שם כשכפר הנופש היה מלא עד אפס מקום, לרגע לא הרגשתי את העומס ואת הרעש. אנחנו כאמור נסענו עם עוד 20 משפחות ועדיין כל אחד מצא את המקום השקט והשלו שלו. 

אגב השעה הכי מדהימה לרדת לכינרת היא סביב חמש וחצי עד שש בערב, בשעות האלה אפשר להנות מהצבעים היפים של משעות הגולדן אוור המושלמות ולשכב מתחת לעצי דקל מרהיבים, נשבעת שזה באמת מרגיש כמעט כמו בתאילנד. 

איך אנחנו מתארגנים על חופשה כזאת? ומה הכי חשוב לקחת

שלא תטעו, התארגנות מתחילה עוד בבית וכבר חודשיים לפני קבוצת הוואטסאפ שלנו גועשת מהודעות ותכנונים, אבל מבחינתו חלק גדול מהחוויה זה ארוחות משפחתיות ומשותפות של כולנו. אז אנחנו דואגים להביא ארוחות מוכנות בקופסאות מהבית לצהרים או כאלה שידרשו מינימום הכנה בבקתה (כל משפחה לפי מה שבא לה) ואוכלים במרוכז כולם ביחד בחוץ. 

את ארוחות הערב אנחנו מבשלים ביחד ומחלקים למטלות לכל משפחה מה להביא או לדאוג, חלק אחראים על קנייה מרוכזת של הבשר למנגל ואחרים צריכים להביא תוספות וקינוחים כמו סלטים ועוגות. 

בשביל שכל הארוחות יהיו באמת מושלמות, צוות הכפר דואג לנו לשולחנות וכיסאות שמסודרים על אזור הדשא המרכזי שנוכל לאכול ביחד בכיף, כך שמה שיישאר לכן להביא, זה כלי בישול (מחבתות, סירים וכו’) וכלים לאוכל. השנה עשינו מאמץ קבוצתי שאני סופר גאה בו והבאנו כלים רב פעמיים. אז כן, יצא לנו לעמוד ולשטוף קצת כלים במהלך החופשה, אבל אני לגמרי חושבת שזה היה שווה את הנוחות באכילה בכלים אמיתיים, שלא נדבר על הדאגה לסביבה!

בנוסף לאוכל אנחנו כמובן גם דואגים לנשנושים ולאלכוהול שישמור על מצב הרוח. אז אני מפנקת אתכן במתכון לקוקטייל של נחמיאס שחלקכן ביקשתן, שליווה אותנו החל מהבוקר על שפת הכינרת ובהחלט הוסיף לאווירה.

המתכון לקוקטייל המפנק של נחמיאס:

במידה ואתן מכינות קנקנן של 4 ליטר 

כוס קמפרי

חצי כוס של ג’ין

חצי כוס מיץ לימון

חצי כוס מיץ תפוזים

טוניק עד הסוף לערבב היטב , ולהגיש עם פלחי לימון או תפוז !

עכשיו, אני יודעת שיש כאלה שהרעיון של ארגון מהבית לא עושה להם את זה וזה בסדר! כי בכפר הנופש תמצאו לא מעט אפשרויות לאוכל, שיאפשרו לכם לוותר על ההתעסקות הזו. 

אז מה אוכלים שם?

* פלאפל – דוכן חדש של פלאפל שממוקם ממש בקצה היחידות הכפריות.

* אוכל קל ונשנושים – קיוסק שאפשר להזמין בו נשנושים, בירות וגם דברים לאכול כמו שניצל, צ’יפס, פיצה וכו’.

* מוצרי בסיס – מכולת שפתוחה עד השעות הקטנות ואפשר לקנות בה מצרכים להכנת ארוחות קלות.

* דגים – מסעדת הדגים של עין גב מדהימה, טעימה ומומלצת שממוקמת בנמל  ואכלנו בה אני ונחמיאס בביקור שלנו יחד בספטמבר האחרון. מסעדה שממש לא נופלת מאף מסעדה שממוקמת במרכז הארץ, והשף של המקום מאור זיתוני, בהחלט מרים את הדגה המקומית לרמה חדשה. 

* ועוד דגים – טברנת אוכל חדשה בשם “מפגש הדייגים”, שמציעה תפריט דגים משובח שלגמרי כיף לאכול אותו לצד כוס יין מעולה, תוך כדי ישיבה על המרפסת שיושבת ממש על המים ומשקיפה על סירות הדיג, שממלאות את הלב בנוסטלגיה של ילדות

מה עוד יש למקום להציע?

שירות נפלא

דבר ראשון שחשוב לי לציין ואני חושבת שציינתי כבר כמה פעמים, השירות שם מעולה! קחו בחשבון שכל דבר שתרצו (בתחום הסביר, כן?) יקרה תוך כמה דקות. החל מכל העובדים בקיוסק שיודעים מי מתאכסן בכל חדר, ככה שתוכלו לרשום הכל על החדר וגם לשלוח לשם את הילדים לקנות שם בבטחה. 

מעבר לזה, כל בקשה הכי קטנה לחדר כמו מגבות או תיקון של תקלות, מתבצעת במהירות ובנעימים, דבר שמדגיש את זה שהשירות שם הוא באמת ברמת אחרת. 

אז מה עושים שם? חוץ מלרבוץ על החוף, להשתולל במים ולהנות מכל האטרקציות הרגילות שהכנרת היפה שלנו מציעה, כפר הנופש מציע כמה אטרקציות שמותאמות בול לנופש עם ילדים. 

הפעלות

בסופי שבוע יש הפעלות לילדים על הדשא המרכזי, בעיקר לקטנים יותר עד גיל 3-4, כי את הגדולים זה כבר פחות מעניין. גם כאן, הקרבה לדשא והמים השופעים של הכינרת העניקו לי תחושה של ביטחון אם הילדות היו בהפעלות, מעבר להרגשה הפשוט כל כך מיוחדת קיימת שם.

סיורים

כפר הנופש מציע סיור מושלם לילדים (וגם לגדולים), שנקרא “סיור קיבוץ”. הסיור לצערי לא היה פתוח לקהל הרחב כרגע בגלל אילוצי הקורונה, אבל אנחנו זכינו בסיור VIP. הסיור יוצא מהנמל במיניבוס פתוח ומגניב ובעצם סוקר את הקיבוץ על ענפיו השונים ואפילו לקיבוצניקיות אמיתיות כמונו, זאת הייתה חוויה אדיה לראות את הרפת הענקית ולהסתובב בין מטעי התמרים הנפלאים והנמל המהמם. 

מילים של סיכום

אני יודעת שלמרות שכמה פה כן הצליחו למצוא מקום ותאריך פנוי לנופש במקום הקסום הזה, הרבה מכן נסיתן להזמין מקום ולא הצלחתן. אין ספק שזה אחד המקומות המבוקשים לנופש עם ילדים ובגלל זה הרבה מאוד משפחות חוזרות לשם מידי שנה כמסורת, ממש כמונו ולכן הוא מלא הרבה זמן מראש. 

כפר הנופש בעין גב מציע מגוון של חדרים להרכבים משפחתיים שונים – זוג עם ילד אחד, זוג עם מעל 2 ילדים ויש גם חדרים לזוגות צעירים, שלשמחתי זכיתי להיות בהם עם נחמיאס בספטמבר והיה כל כך נפלא.

אז אני ממש בטוחה שלא משנה איזה חדר תבחרו שם מיוני ועד אוקטובר (שאלו החודשים בהם אני הייתי בעין גב במהלך השנים), אתם תהנו ממש כי זה ללא ספק אחד המקומות הכי משמחים לחופשה. 

אז מה עושות? סוגרות כבר מעכשיו תאריך לשנה הבאה, זה מגיע מהר אני נשבעת! זה מה שאנחנו עושים ממש מידי שנה וזה עובד לנו מצוין.

זה המקום המועדף עלי לנופש עם המשפחה והחברים, תאמינו לי לא תרצו ללכת משם ומה שבטוח, מהר מאוד גם תחזרו! 

תודה לאנשי כפר הנופש בעין גב המהממים על עוד חופשה מושלמת, על יחס אישי ונפלא ועל שיתוף פעולה פורה ומהנה. 

מוזמנות לקרוא את הכתבה שעשיתי למקום בדיוק לפני שנה – כאן 

הזמנתן כבר מקום? ספרו לי לאיזה חדר ומתי, זה הכי ישמח אותי לשמוע!

נשיקות, עינב.

כמה המלצות ושאלות שחזרו על עצמן בעקבות הסטוריז שלי

קודם כל תמיד מוזמנות לחזור לתיקייה בה הכל שמור ואם לא מצאתן משהו אל תהססו לשאול

את הקאפקייקס הכנתי מראש בבית ואת הקצפת שלהן הכנתי עם מערבל שהבאתי איתי, מיכל שמנת פלוס איסטנד וניל שקית זילוף וזהו. נשמע קל? זה קל!

את הקישוטים המהממים רכשתי אצל דקולישז מותג ישראלי מדהים שמציע מגוון קישוטי עוגות מקסימים!

הבלונים המהממים של האחיינית שלי שהגיעו בתיאום מראש עד פתח המקום מכאן 

ממליצה ממש ממש להגיע עם נעליים שאפשר להכנס איתם למים אני ממש נהנתי מהמוזס שלי. יש לכן קוד לאתר של WESHOES הקוד הוא: einav50

בגדי הים המקסימים של הבנות מכאן, גם לרכישה שלהם יש לכן הנחה einav10 

3 תגובות

  1. תודה על התיאורים המקסימים! נוסעת פעם ראשונה עם הבנות שבוע הבא ומתרגשת ממש. מצאתי חדר בפוקס.
    שאלה לעתיד- איזה חדרים מומלצים במיוחד (שקטים וקרובים למים) ואיך את מזמינה מראש? ניסיתי להזמין לשנה הבאה ולא מתאפשר באתר (נראה שפנוי אבל לא מאפשר להזמין).
    תודה מראש!
    נועה

    1. היי נועה איזה מקסימה . וקודם על תודה שקראת את הכתבה.! אני שמחה לשמוע שהצלחת להזמין שם חדר בפוקס זה לגמרי הצלחה! החדרים שמומלצים ממש הם הכפריות והם הכי קרובים למים, אבל בהחלט כל החדרים של המקום מתוחזקים נעימים ואין על השירות והנוחות של המקום הזה.
      לגבי ההזמנה מראש- ברגע שאני עושה צ’ק אאוט אנחנו כבר קובעים תאריך לשנה הבאה משריינים אותו מול הקבלה ואנשי הצוות
      תעשו חיים!!!! ושתפי אותי איך היה לכם.

  2. יווווו גרמת לי לפרץ נוסטלגיה וגעגועים. זה בדיוק בדיוק מה שהיינו עושים: מזמינים את אותו חדר לשנה הבאה בצ׳ק אאוט. כל ההתארגנות, כל המטבח, חלוקת המטלות. בזמנו לא היה ווטספ אז היו לנו מפגשי הכנה… וזה היה חלק מההתרגשות. שנה אחרי שנה עם הילדים והחבר׳ה. תמיד היינו צוחקים ואומרים שנגיע גם עם הנכדים. זה כבר כמעט קורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *