להכיר את ירושלים – סיור לעיר הקודש

Sharing is carring

אם כבר נמאס לכם לשמוע את המשפט חול זה כאן. הפוסט הזה נועד בשבילכם. ירושלים. היא אכן חול, והיא לגמרי כאן.

יומיים בירושלים הכי קרובים לחול שאפשר בימים כאלה.
קודם כל הוויב וטמפרטורת מזג האוויר גם בשיא אוגוסט הופכים את החוויה והשהות בה להרבה יותר מיוחדים.

לא תאמינו כמה אטרקציות להורים עם ילדים אפשר למצוא בירושלים, והטיול הזה גרם לי להבין שאפשר בהחלט להסתפק ולהנות ממה שיש לנו כאן וממש מתחת לאף.

אז איפה היינו ומה עשינו?

איפה היינו ומה עשינו?
את פתיחת הטיול התחלנו ביקב ירושלים, היקב היחידי והרשמי של העיר הנמצא בטחנת הרוח , על נוף מרהיב ויפהפה שתינו מלא יין, אכלנו גבינות, ושמענו על גדולותיו של היקב הבלעדי של העיר.

ליקב תוכלו להגיע לטעימות יין במחיר של 25 שח לאדם , תטעמו 4 סוגי יין שונים, ואפשר גם להוסיף לזה פלטת גבינות מפנקת.

תחנה שניה

משם המשכנו לאחת החוויות ה מ ג נ י ב ו ת שעשיתי, טיול סגוואי במתחם הקמפינג ביער השלום.
למי מתאים הטיול? להורים עם ילדים מעל גיל 12. טילנו ברחבי היער, בעזרת סגוואי. תתפלאו לגלות תוך דקות מהירות תלמדו לרכב עליו גם אם זה נראה לכם סופר לא אפשרי, מבטיחה שזה הכי קל שיש. חוויה מנצחת, נעימה, מלאה באוויר מושלם ,בנוף עוצר נשימה .  ניתן לישון במתחם אוהלים שתביאו מהבית או במתחם קטן של קראוונים מאובזרים וממוזגים. המתחם ממוקם בליבו של היער הקסום הזה, קרוב למתחם התחנה בהליכה רגלית ובהחלט יכול להוות אחלה של לוקיישן ללינה משפחתית בעיר. 

ארוחת ערב והכרות עם חן קורן

את חן קורן אני מכירה שנים מהרשת מאז שהיא יצאה בתוכנית טלויזיה מוכרת אני עוקבת שלה באדיקות.

את מיזם הBOX FORM JERUSALEM שלה אני רואה לא מעט באינסטוש, ושמחה שנפלה לי ההזדמנות לבקר אצל אושייה ירושלמית, יזמיתמדהימה ורחבת לב שהקימה חנות מטריפה שבימים אלה גם עוברת שיפוץ ושדרוג ותוכלו למצוא שם מוצרים ישראלים מאוד מיוחדים.

מה יש בקופססא של חן? המון גודיז מושלמים משוק מחנה יהודה. חן תלקט בעבורכם את החבילה המדוייקת, תוכלו לשלוח אותה במתנה עד הבית לכל אדם קרוב אליכם, לכל אירוע או מטרה. ביחד עם הצוות שלה תרכיבו את הקופסא המושלמת. כל מה שמופיע כאן בתמונה היה ליקוט מדוייק שהביא איתו לבית שלי תחושה ירושלמית אמיתית.

משם צעדנו למסעדת ולארו מסעדת שף כשרה! מציעה מנות מדהימות!!!אחת יותר מהשניה, שירות נפלא ואווירה כיפית, המקום נמצא באזור המרכזי של העיר בסמוך לשוק מחנה יהודה.

לאינסטגרם של המסעדה

 

לסיומו של יום מדהים

וכדי להכנס לאווירת ירושלים אמיתית הגענו לצפות במופע אור קולי. תשמעו שזאת היתה אחת החוויות ורק דמיינתי לעצמי איך הבנות היו עפות.
במגדל דויד על רקע חומות עוצמתייות מופע אור קולי מרהיב ומרגש!!!! חוויה מאוד מומלצת מבחינתי ואם אתם הולכים עם ילדים תתאמו מראש לשעה סבירה שלא יהיו עייפים מידי.

צילום: שילה ברון

לישון חייבים

ואם כבר מחליטים לעשות את זה אז בית מלון אורבני הוא המענה הכי נכון ומדויק.
מלון בראון במושבה מרשת מלונות בראון , בתוך ליבה של שכונה שקטה וקסומה מלון צעיר, נעים, חדרים שקטים ונקיים, מרפסת מקסימה ובאמת שלא צריך יותר מזה, אם התוכניות שלכם לחרוש ולהנות מהעיר

ארוחת הבוקר של המלון מוגשת בקפה קפית. במרחק של כמה דקות הליכה תגיעו לקפה מקסים ואותנטי מלא במנות משגעות ותפריט מאוד מגוון לבחירה. וברור – שטעים !

התמונות ידברו בעד עצמן!

צילום: סהר קרט

מטרתו של הסיור

להציג את ירושלים לחוויה משפחתית, התחלנו את היום באקווריום ירושלים. נכון שבלי הילדים זאת יכולה להיות חוויה מיותרת ומוזרה. אבל ואבל גדול נהנתי ובגדול!
אני חד משמעית מכריזה על זה כחוויה מובטחת. מאוד ממליצה לעשות את
הסיור עם מדריך צמוד כי חיי הדגים סופר מעניינים ומרתקים. וכיף תמיד לשמוע ולחדש דברים.
המקום מהממם ומלא בדגים קסומים, ואין לי בכלל ספק שכל ילד חייב לבקר שם.

להתחבר לירושלים

חייבים להכיר את הנחלאות לא ?
משחק משפחה אינטראקטיבי של חברת israelScanVantures  בסגנון חפש את המטמון יסגור פינה לכל הורה שרוצה שהילדים שלו קצת יגדילו ראש, יתגבשו ויצאו מהמסכים. המשחק מתאים לילדים החל מגיל 10, מתחלקים ל2 קבוצות ומתחילים להכיר את אזור הנחלאות המרתק בדרך כיפית מאתגרת ומהנה. תוך שאלות ומציאת רמזים תרגישו שאתם מטיילים לרגע באירופה ותכירו לעומק איך אנשים חיים עד היום בפשטות קסומה שטרם נתקלתי בה

זאת לא ירושלים בלי מחנה יהודה

ומה יותר מושלם מלהכיר את הלוקישנים הכי טובים ונכונים לאכול בהם בשוק. 
סיור של יאללה באסטה המציע מגוון סיורים לפי ההרכב שלכם, זוגות, רווקים, עם ילדים או בלי. 

נהנתי מכל רגע, להכיר, לבדוק ולטעום מסעדות ומקומות אוכל שלא בטוח הייתי נכנסת אליהם בשיטוט עצמאי בשוק. הסיור מכוון למקומות המעולים ביותר, תוך כדי הסברים מרתקים על השוק והקמתו.

טיפה של מורשת

 גבעת התחמושת? מלחמת ששת הימים אלו דברים ששמעתי בהיותי בבית ספר לפני כמעט 20 שנה וגם להם לצערי לא יותר מידי הקשבתי או ייחסתי חשיבות (: היום כאדם בוגר אני מבינה אחרת את החשיבות של הנושא, והאמת שהגעתי לאתר במחשבה שזה לא בשבילי, ואני רק אשתעמם. יצאתי מופתעת, מרוגשת, מוקסמת, ובעיקר מלאה בידע מרתק מתוך עדויות של לוחמים. האתר בעשור האחרון חידש את הדרך בו הוא ממחיש את סיפור ששת הימים. הפך את הכל לאינטרקטיבי ומעניין, מלא נקודות בהן תשמעו סיפורים קצרים ומרגשים, תוכלו להסתובב בתעלות האמיתיות של המלחמה, להרגיש מה חוו הלוחמים, ואני חושבת שכל ילד בוגר חייב לבקר שם. 

אל תשכחו – אנחנו בימי קורונה וכל ביקור באתר תירותי צריך להזמין אליו מקום מראש.!

סוף סיור

הרבה זמן לא אכלנו – ואין יותר טוב מלסגור סיור מושלם בעוד מקום בעיר. 

מקום חדש ומקסים דלי גארדן בכניסה לגן הבוטני בתוך משתלה יפיפיה.

ישר אחרי שהכרנו את המקום המקסים הזה שאפילו כמה ירושלמים כתבו לי בפרטי שחידשתי להם וזה לגמרי משמח. עברנו לסיור מטריף בגן הבוטני

חוויה משפחתית מושלמת באוויר פתוח וגם בטוח.

בגן בימים אלו מתקיים אירוע 
ארץ האגדות מסע מסתורין בתוך הגן המטריף הזה, פנטזיה וקסם, בתאורה ייחודית ובאווירה ציורית. כל כמה מטרים תפגשו דמות אחרת מתוך עולם האגדות, דנה ויולי היו משתגעות שם ואני מוכרחה לחזור לבקר את המקום הזה.

כמה דברים חשובים שכדאי לכם לזכור

ירושלים מציעה הטבה ללנים בעיר, כמעט 90 אחוז מהמלונות בעיר שתסגרו בהם לילה יציעו לכם הטבה של 40 שח לאדם לאטרקציות השונות בעיר

לכל הפרטים המלאים תוכלו למצוא באתר 

את כל הסרטנים והחוויה בלייב אתם יכולים לצפות כאן בסטורי שלי

הסיור התחלק ל2 חלקים, סיור משפחתי וסיור רומנטי.

מציעה לכן להכנס לעוד כתבות מעניינות של חברו הקבוצה שכתבו גם הן על החוויה בעיר

לכתבה של מגזין בסטיפ

לכתבה של שילה טיולים בסטייל

לכתבה של עדי מטיילים בכיפה

תודה לדנה המדהימה על הארגון המדוייק ועל הכרות מושלמת עם העיר המטריפה הזאת

אל תשכחו לספר לי אם אהבתם, הלכתם ואם עשיתי לכם חשק הכי קטנטן לגיחה קצרה ומהממת לירושלים שלנו.

וכמובן תייגו אותי –

האינסטגרם שלי Einav_bandana

צילום יפעת כהן חן

11 תגובות

  1. נפלא!! אני גרה בעיר ואת עושה לי חשק לקחת כמה ימי חופש ופשוט לטייל ולהינות ממה שיש לה להציע! תודה על ההמלצות

  2. פוסט מעולה, קפיצה קטנה לחו”ל, וירושלים בהחלט חו”ל לתל אביבית שבי. סיור הסגווי נראה מדהים, ואני רק מסתכלת על התמונות כי לא מסוגלת, אני פחדנית 🙂 מקווה לעבור לפחות חלק מהחוויות שאתן חוויתן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *