“אין משימה גדולה מידי ואין גור קטן מידי” – היומולדת של יולי שלי

Sharing is carring

זה היה אחד מימי ההולדת הכי מאתגרים שארגנתי לבנות.
יולי חולה על “מפרץ ההרפתקאות”, אבל הצבעוניות של הדמויות כל כך גברית לטעמי – אני מגדרית בעניין הזה, מודה.

לבסוף, סקאי ואוורסט הצילו את המצב, והאמת, אחרי שחיפשתי ונברתי ברשתות, גיליתי שאני לא היחידה שהתקשיתי בעניין הצבעוניות (הלא פוטוגנית) ומצאתי הרבה מוצרים מעוצבים רק עם 2 הדמויות הספציפיות האלו.


האתגר הנוסף היה מהבחינה הרגשית.

זו הפעם הראשונה שארגנתי ליולי מיני הפקה, יומולדת עם הפעלה והרבה עניין סביב האירוע. ולמה ?
 סיבות: קודם כל, בימי ההולדת הקודמים שלה הרגיש לי שחגיגה ענקית עם תשומת לב מוגזמת ליולי תכביד רגשית על דנה, אחותה הבכורה (שגם ככה לקח לה זמן להקל את העובדה שהיא לא בת יחידה).
ושנית יולי יחודולי – כיאה לה… לא הרגישה לי מספיק בשלה לחגיגה מסוג זה.
במבחן המציאות יצא שגם השנה, בגיל 3, בחצי הראשון של החגיגות לא היה ליולי קל… היא בכתה הרבה ולא שיתפה כל כך פעולה, ואפילו בשלב כלשהו ביקשה לשבת בחדר לראות טלוויזיה ואפשרתי לה.
בהמשך היא השתחררה, שיתפה פעולה ונהנתה מכל רגע (תכלס איך אפשר שלא?? עם כל הדברים הכיפיים שהכנתי לה….


אז ככה, את רוב הארגונים ליומולדת התחלתי חודש מראש. ידעתי שצפוי לי חודש עמוס עם מעט זמן פנוי (חודש אוגוסט שבאמצע היה לילדות חופש מהגן). וגם כמעט אף פעם לא אתפס לא מוכנה אם כבר עושה אז עד הסוף.

אחרי שהחלטתי על הקונספט היה לי הרבה יותר קל לרוץ איתו. וההמלצה שלי – להחליט מראש על צבעוניות וקונספט מדויקים ורק אחר כך להתחיל לקנות ולתכנן מה עושים. ככה הרבה יותר קל למצוא דברים, להעלות רעיונות וגם יותר פשוט לסנן דברים אחרים יפים שרואים בדרך. כך הכל יוצא הרבה יותר מהודק ותואם לקונספט 

הקישוטים

את רוב הקישוטים הכנתי לבד ואסביר לכם איך. אתן גם לינקים להורדת הקבצים שלי ואפנה לחנויות רלבנטיות מהם רכשתי אקססוריז:

בלונים – לא היה מתאים בשום צורה לקנות בלונים צבעוניים שמוכרים בכל חנויות היומולדת. חיפשתי בלונים בחבילות גדולות שאני יכולה לבחור בפינצטה את הצבע שלהם.

את הבלונים הורודים והמנטה הזמנתי מכאן הם ממש איכותיים ומגיעים בחבילה ובה כמות ענקית של בלונים. הבעיה היחידה שלקח להם הרבה זמן להגיע אז חשוב להתכונן מראש.   
את הבלונים עם העקבות של הכלב -המאוד חמודים האלה (שלמרות שהם לא בצבעי הקונספט שלנו עדין ידעתי שהם ישתלבו מעולה) הזמנתי מכאן. 

פיניאטה- את הפיניאטה הכנתי לגמרי לבד ומאוד מאוד בקלות.
 כל מה שצריך זה: קופסת קרטון כלשהי ריקה / קרפ בצבעי הקונספט / דבק / סוכריות
(מומלץ גם קונפטי או כל דבר שיעשה אפקט התפוצצות מגניב)
איך מכינים? כמו בתמונות. הפיניאטה עשויה מרצועות קרפ שחתכתי. לאחר מכן עשיתי להם שוונצים (בעזרת מספרים עושים חתכים קטנים לאורך הקרפ ומשתדלים לא לחתוך עד הסוף כדי שהכל יישאר כחתיכה אחת). את הרצועות מדביקים מסביב לקופסא מומלץ להתחיל מהחלק התחתון וכך להמשיך לכיוון מעלה, כל פעם רצועה בצבע אחר.
אחרי שסיימתי עם כל הרצועות – מלאתי את הפיניאטה המוכנה בהמון סוכריות – ואת החלק התחתון שלה סגרתי בעזרת דבק חם ונייר עטיפה דק כדי שיהיה קל לקרוע (אחרת אם הייתי משאירה אותה עם סגירה של הקרטון המקורי יולי לא היתה מצליחה לפתוח אותה וזה מאכזב).

קופסאות – הן בעצם גרפיקות שרובן מצאתי ברשת להורדה חינמית והדפסתי אותם בגודל הרצוי על דף כרומו A3 בבית דפוס הקרוב לבית. גזרתי בעצמי והדבקתי בעזרת דבק חם שזה הכי מהיר וקל לביצוע אז ממליצה לעבוד איתו אחרת תצטרכו להחזיק הרבה זמן את החלקים יחד עם הדבק וזה יקשה מאוד על הביצוע. מוזמנות להסתכל בתיקית ההייליסט שלי באינטסגרם בה הראתי את כל התהליכים – כאן 

בסך הכל מה שצריך לעשות זה לגזור את המסביב של הקופסא המודפסת -יש כבר סימני קיפול מאוד ברורים, מקפלים את הקופסא ומדביקים במקומות המיועדים.
הכנתי שני דגמים של קופסאות אחד כשקית הפתעה והשניה לפיזור הממתקים על השולחן – כמו קופסאת פופקורן.
לינק להורדה לקופסאת הפופקורן.
לינק להורדה לקופסאת שקית הפתעות. 
 

שולחן- האקטימל והבקבוקים גם אותם מיתגתי בעזרת הקובץ הזה – הוא מוכן כבר בגודל לאקטימל, ולבקבוק נביעות חצי ליטר.
הדפסתי אותם במדפסת ביתית על A4 גזרתי והדבקתי מסביב לבקבוק.
 מעבר לתוצאה המתוקה, יולי עפה על זה.
היא מאוד ! אוהבת אקטימל, אפשר לומר מכורה, ופתאום מבחינתה לראות את זה עם סקאי ואוורסט היה שיא! 
להורדת קובץ מותאם להדפסה על A4. 

הסירות נייר ההורסות האלה שהיו בול בצבעי הקונספט רכשתי מכאן- הם משמשות לפיזור ממתקים בשולחנות יומולדת ויש להם מגוון אופציות מקסימות לרכישה . מגיע לא מקופל אבל קל ממש לביצוע תוך שניות ארגנתי את זה וזה היה ממש מתוק .
הקאפקייקאס – את הקאפקייקס עשיתי לבד, אלו קאפקייקס פשוטים בטעם וניל ועליהם קצפת. את הסוכריות שעליהם כמובן גם עשיתי לבד ויש על זה הדרכה שלמה פשוטה שכתבתי כאן. 
​פה יש לינק לחיץ להורדה של הדף שהכנתי עם סקאי ואוורסט מסודרות לביצוע הדפסה על דף טרנספר.

הבגדים ותפירת השמלה

החלק האומנותי ביותר ביומולדת היה השמלה.  איך לא הכל מתחיל ונגמר באוטפייט מוצלח (-:
חיפשתי חודשיםםםםםםםםםם שמלה יפה של מפרץ ההרפתקאות כמובן רק של סקאי ואווסרט ואפילו התפשרתי לפחות על דמות אחת שתככב על השמלה, אבל ממש לא מצאתי. 
אז מזל גדול הביא אותי להגדיל ראש ולחשוב על בד בקונספט ו-וואלה ! מצאתי אחד כזה וגם ממש ממש איכותי ויפה. והוא פשוט התאים כמו כפפה לסיטואציה.
גילוי נאות בכלל לא תכננתי לתפור שמלה זה ממש לא המיומנות שלי והסבלנות שלי לעשייה מסוג זה שואפת לאפס. מזל שאמא שלי הצילה את המצב ולקחה את הפרוייקט על עצמה…

אז הנה ההסבר לכל הטוב הזה שבזכותו האינסטוש שלי גאש ונתפסתי כאמא מה זה משקיענית 1אפילו כאלה שחשבו שאני מגזימנית . ( בהצלחה להם )
קודם כל לינק לרכישת הבד מכאן 
לקחנו שמלה שיולי אוהבת ופשוט העתקנו ממנה את הגזרה אימוש שלי אלופה בזה.
השמלה הורכבה מ2 חלקים ואת החלק התחתון עשינו כחצי פעמון כדי שיהיה לשמלה תנועה מסתובבת.
חדי העין יבחינו שטעינו בחלק העליון והדמויות הפוכות אבל היי HAND MADE  או לא ? 
הוספנו למטה שרשרת פונפונים שקונים בכל חנות סידקית וזהו.
את השמלה של דנה הזמנתי מהרשת (לא מצאתי את הלינק סורי) והיא עלתה כמה גרושים. הבעיה שהיא היתה קצרה לה מידי, אז חתיכה מהבד ההורס עברה להשלמת השמלה של דנה וכך גם בהרגשה של דנה חיברתי בינה לבין היומולדת של יולי וזה עבד ממש ממש טוב והיא לא הרגישה שונה.
 
החוויה
עוגת היומולדת –
אין חגיגה בלי עוגה! בהתאם לכל זה שהכנתי כמויות של דברים ליומולדת של יולי ידעתי שעוגה אין סיכוי שאני מספיקה להכין לבדי. אז חיפשתי מעצבת עוגות מעולה – ודרך כוחו של האינסטוש הגעתי להילה המדהימה שבהסבר מאוד קצר ופשוט הבינה את הראש שלי מהר מאווווווווד ופשוט סמכתי עליה בעיניים עצומות. והתוצאות ….. חושבת שבאמת בין הפעמים הבודדות שנשארתי ללא מילים. זה עשה את היומולדת בקטע אחר, פשוט היה וואוו אחד גדול ויולי, יולי היתה בחלל החיצון בוודאות.
מעבר ליופי המדהים הזה היא גם כמובן היתה טעימה ברמות על וסגרה לי את פינת הקינוחים לאירוע גם למבוגרים .
לאינסטגם של הילה 
 

ההפעלה –
חיפשתי הפעלה כיפית אבל לא כזו שתצריך מהילדים לשבת במקום אחד ולהיות מרוכזים.. פחות התאים לי לוייב של האירוע , ומה גם שידעתי שאין סיכוי שיולי תשתף עם זה פעולה אז חבל מראש. 
גם כאן דרך כוחו של האינסטוש המדהים הגעתי לאישה אלופה. בהחלט!
שמעבר לכישרון המוטרף, הסבלנות להכיל כל כך הרבה ילדים במספר שעות מצוצמם הדהימה אותי.
הפעילות הזו היתה הדבר הכי נכון שבחרתי, הרגשתי שזה ממש נותן תשומת לב לכל ילד באופן אישי ואין ילד שלא היה מרוצה, כן כן גם הבנים. 
כמובן שיולי לא הסכימה לשתף פעולה בתחילת ההפעלה, אבל רגע לפני שדיאנה הלכה – היא ביקשה לשבת להתאפר וזה ממש אבל ממש שימח אותי. פתאום הרגשתי שהיא ילדה גדולה שיושבת בשקט ומאפשרת למישהו אחר לאפר אותה, דבר שממש לא אופייני ליולי אבל היא בהחלט לפינאללה של היומולדת הראתה לי כמה היא מדהימה- אבל תמיד בדרכה שלה (-:
לאינסטגרם של דיאנה 

הרכישות והמתנות השוות ביותר

הכובע של סקאי שהיה בהחלט הצלחה מסחררת
הוא איכותי ויפה באחריות!
הזמנו אותו מכאן 

נרות של מפרץ ההרפתקאות שתכלס אני התלהבתי מהם הכי הרבה אבל באמת שהם מעולים 
מכאן 

תיק של היידי שקיבלנו במתנה מחברה.
מתנה כיפית ושימושית שיולי ממש אהבה ונקשרה אליה. האמת הוא ממש נוח ובול בגודל הרצוי וכמובן – מהמם. מכאן 

מתנה שאני מבקשת כבר בפעם השניה וכמובן שאכתוב עליה שוב-זאת המנורה המדהימה של DONY CRY WOOLF שפשוט מאסט לכל ילד מנורה כזו ליד המיטה. מכאן

תודה לכל מי שקראה והתעניינה בהפקה המתוקה הזאת.
היה מוצלח ומהנה !
אם אהבתן תשאירו לי תגובה כאן למטה 
ואם נתקלתן בשאלה או בעיה מוזמנות לפנות אלי בפרטי ! לכל הסרטונים ותהליכי העבודה אפשר להכנס לכאן 
❤באהבה עינב- בנדנה❤ 
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *