חוויה שהיא מתנה – טיול אמא ובת

Sharing is carring

יומיים באתונה – דוני ואני

דנה שלי, הילדה הגדולה והאהובה שלי חגגה יומולדת 7.

כל שנה אני משקיעה בטירוף בימי ההולדת שלה.

קונה ממתקים, מזמינה מלא אורחים, מכינה אינספור קישוטים לשולחן ובסוף ההוצאות של יום ההולדת מסתכמות בעלויות לא קטנות בכלל.

חיפשתי דרך משמעותית יותר לחגוג לדנה את יום ההולדת השנה, חוויה שתיצרב לה ולי בלב ונזכור אותה כל החיים.

חברה טובה זרקה רעיון ואני התלהבתי והחלטתי שהשנה דנה ואני ניסע לחגוג לה יום הולדת 7 בטיול אמא ובת באתונה.

את החגיגות עם החברים של דנה חגגנו בצורה קלילה הרבה יותר (ומהנה לא פחות)  את כל ההכנות והתוצרים אפשר לראות ממש פה

אז החלטתי שניסע, דנה בת 7, 24 שעות, אתונה, אין אטרקציות היסטריות לילדים ואין פארקים.

מה עושים? תמשיכו לקרוא ותבינו 😊

הלו”ז-

יצאנו ביום שישי, בטיסה של 5 בבוקר ונחתנו באתונה בשעה 7.

משם ישר נסענו לאאוטלט מותגים שווה שנמצא במרחק רבע שעה משדה התעופה.

הכרתי בפעם הראשונה בחיי את ג’מבו- חנות שאני שומעת עליה המוון זמן.

חבל שלא הכרתי אותה עד עכשיו כי עפתי על ג’מבו אפילו יותר מדנה.

העמסנו עגלה מלללללאה בדברים כל כך מגניבים ויפים ודנוש היתה פשוט בחלל. (וגם אני)

המשכנו לטייל במתחם האאוטלט היפה הזה ונהנינו משופינג שווה במחירים מעולים, אז כשאתם מגיעים לאתונה אל תחשבו פעמיים.

מלון אוטופיה- כמו השם שלו ממש.

אחרי השופינג  המשכנו למרכז העיר למלון אוטופיה.

המלון יושב ממש על מדרחוב הקניות המפורסם של אתונה.

החדרים קטנים וידידותיים, נקיים עם נוף מדהים לאקרופוליס.

את ארוחת הבוקר ניתן לאכול על גג המלון, מול הנו, המזגע ולספוג קצת שמש חורפית נעימה.

מכאן אתם יכולים להזמין חדר במלון המהמם הזה

רחוב ארמו

ארמו הוא רחוב הקניות המרכזי של אתונה שמרגיש כמו מדרחוב תוסס ומתוייר אבל גם נותן תחושה מקומית.

מלא אוכל רחוב, אמנים, זמרים, אווירה כיפית ושמחה .

על הרחוב נמצאות חנויות מותגים שכולנו אוהבים ברשקה, זארה, H&M ועוד ועוד.

בין כל המותגים המותגים תוכלו למצוא גם חנויות מקומיות מיוחדות.

במרחק הליכה מרחוב ארמו נמצאת חנות בשם ביג באזר

חנות רחוב מלאה עתיקות ומלא חפצים מעניינים שמונחים על הרצפה.

אם אתם חובבי מציאות, ממליצה על ביקור במקום, ובכלל האווירה באזור שם ממש מגניבה.

שקית לחם ושעה של הנאה גדולה

בין כל הקניות, עצרנו בכיכר מונסטיראקי וקנינו שקית לחם ענקית כדי להאכיל את היונים.

השקית הזאת העניקה לדנה שעה שלמה של הנאה, משחק וקפיצות בין יונים עפות.

יכולתי להסתכל על זה שעות ובאמת, לא האמנתי שדבר כל כך קטן כמו להאכיל יונים יכול לגרום הנאה מדהימה וחוויה כ”כ עוצמתית לדוני.

עוד קצת שופינג

חזרנו לרחוב הראשי, ואני הופתעתי כשהבנתי שדנה ממש נהנית נהנית משופינג (אם הייתי יודעת, הייתי עושה את זה מזמן) .

היא נהנתה, בדקה ומצאה חנויות מגניבות

בזארה היא עזרה לי למצוא בגדים וחיכתה לי בסבלנות.

נכנסנו 3 פעמים ל HM ובכל פעם דנה היתה בחלל.

מיותר לציין שהכל היה במחירים סופר שווים, סיילים מטורפים ובאמת קניות מאוד שוות שמצאנו שם.

פליינג טייגר- חנות קטנה וקסומה.

אחת החנויות החביבות עלי שהכרתי רק לפני שנתיים בטיול האחרון שלי בפריז היא פליינג טייגר- חנות עיצוב ומוצרי פופ כייפית ומיוחדת.

לא יודעת מי מאיתנו נהנתה יותר, אבל באמת שזאת חנות שכל חובבת עיצוב ומוצרים מגניבים חייבת לבקר בה. ואם רק הבית שלנו היה כבר בנוי הייתי יוצאת משם עם מזוודה מלאה.

הגלידריות ברחובות הקטנים, עצרו אותנו מכל השופינג וכאבי הרגליים להפסקות מרעננות וטעימות .

אני חובבת גלידות בעיקר בחורף ואם אתם שם, אין סיכוי שתעברו שם ולא תתפנקו באחת. הן מעולות וטעימות!

אחרי שחרשנו את הרחוב כולל הרחובות הצדדים הקטנים, היפים ומלאי סטייל יווני מהממם,

החלטנו לנסוע שוב לאאוטלט, שקרוב לשדה, ויש בו גם מסעדה שהילדות ממש אהבו וגם מתחם משחקים וטרמפולינות מגניב.

אז עשינו את זה ויחד עם כל המזוודות נסענו שוב לאאוטלט, השארנו הכל בשמירת החפצים שהיא ללא עלות. והמשכנו לטייל שם.

דוני ואהבה נהנו משעתיים של טרמפולינות ומכוניות מתנגשות

ואני בזמן הזה רכשתי עוד קצת בגדים בזארה, בלי למדוד. לקחתי אותם כמו שהם ככה וכולם יצאו מושלמים אחד אחרי השני.

טיול אמא ובת

החוויה הזאת גרמה לי להרגיש דברים אחרים על דנה ביום יום.

אני לא מתיפייפת, יש לי לא פעם ואפילו אפשר להגיד מידי יום כל מיני עניינים כאלה ואחרים איתה, תמיד משהו מסתבך משהו מתלהט ואיכשהו אני מוצאת את עצמי כועסת עליה במקום להנות איתה ולהעצים אותה.

שלא תבינו לא נכון, אנחנו מבלות המון ביחד ועושות דברים כיפיים לה וליולי ועדיין, אני מרגישה שאני לא תמיד רק איתה ולא מצליחה להיות האמא שאני רוצה להיות עבור דנה.

הזמן הזה איתה הפך את הרגשות שלי להרבה יותר מובהקים כלפיה שכחתי שיש לי כזאת ילדה חכמה ומדהימה ונבונה ושמחה. מלאה בשמחת חיים, סקרנית ובוגרת מצחיקה וקשובה.

דיברנו מלא, צחקנו מלא, התכרבלנו בלילה בלי שאף אחד הפריע לנו, התעוררנו לבוקר שמש נעים וכיפי בו דוני קיבלה את מלוא תשומת הלב שלי בלי להתחלק עם אף אחד.

צ’ילדרנס פלייס- בגדים סופר נוחים ויפים

מזג האוויר מאוד דומה לארץ, הקור עז יותר אבל ממש בסדר.

דנה הסתובבה רוב הזמן בלי מעיל (מעיל מושלם של צילדרנס פלייס)

היה לה נעים וכיף ולא היו תלונות על קור.

אם הסתכלתם בתמונות בטח ראיתם שדנה לובשת בגדים אופנתיים ונוחים כולם מהקולקציה הנוכחית של צ’ילדרנס פלייס.

מותג אופנת ילדים שאני מאוד אוהבת ומתחברת אליו בגלל המבחר הגדול, היופי, הנוחות של הילדים וכן, גם המחיר הסביר ביחס לרשתות אחרות בארץ.

והנעליים שלנו, לא קשה לנחש, בלנדסטון שלי, ומגפיים של דנה מweshoes- חנות אהובה עלינו במיוחד שתמיד מתאימה לכל מטרה ולכל המשפחה. ואני מפנקת את הקוראים שלי ב50 שח הנחה על כל האתר (על הפרטים שאינן במבצע – קוד einav50)

מתנות שהן חוויות

הנסיעה לאתונה עם דנה עלתה לנו כמעט כמו יומולדת משפחתית גדולה.

כל מי שהגיע ליומולדת הקטנה של דנה עם החברות ובני המשפחה שרצו לקנות לה מתנות, העבירו את סכום המתנה שלהם לקבוצת פייבוקס שיצרתי בשביל יום ההולדת.

התעקשתי לא לקבל מתנות.

באמת שלא חסר לבנות כלום ובמיוחד שאנחנו מקבלות המון משחקים לסיקור מהחנות האהובה עלינו “מקופלת”

אני כל כך שמחה על ההחלטה הזאת, זו חוויה משותפת לשתינו שנתנה לדנה המון ואני בטוחה שתישמר לה בלב עוד הרבה שנים.

נהניתי מטיול עם ילדה בוגרת מהממת, כזאת שאכפת לה מעצמה ומהמראה שלה, ומה יפה בעיניה מה היא מעדיפה ללבוש ולאיזה בגדים היא בכלל לא מתחברת.

למדתי שהיא יכולה לגרום לי הנאה אמיתית. שאני יכולה לשבת איתה וסתם לצחוק יום שלם ולדבר על המעיל שקנינו.

לרגע חשבתי שהחוויה הזאת תיהיה קצרה מידי אבל אני ממש חושבת שהדיוק של השעות היה סוד ההצלחה של זה

והשאיר בי טעם של עוד.

הכל היה סופר ממוקד ואינטנסיבי עם רצון להנות מהזמן הקצר. וככה היה .

וכל הדבר הזה שעשיתי למענה ולמעני. השאיר אותי עם לב אוהב, רחב, והרבה יותר מכיל עבורה.

דוני שלי,

הלוואי שתקראי את הפוסט הזה כשתהיי גדולה ותביני איך אני מרגישה בזכות הטיול הזה שלנו.

אני אוהבת אותך ילדה אהובה שלי והלוואי שנוכל לחגוג ככה את היומולדת שלך בכל שנה- רק את ואני.

נשיקות, אמא.

_____________________

הטיול שלנו אומנם היה קצר אבל מוסיפה עבורכן פוסט מדהים שנתקלתי בו אחרי שחזרנו של גלית מ”בלוגלית” על קולינריה באתונה  אין ספק שהפוסט הזה הבהיר לי שאחזור לשם בקרוב מאוד !