4 אנשים, 3 ימים, ורמת גולן אחת יפיפיה

Sharing is carring

טיול משפחתי לרמת הגולן

שלושה ימים, באמצע השבוע, באמצע הלימודים, בלי איזה חג עם הבנות וגם עם אבא זה לא משהו שקורה במשפחה שלנו בדרך כלל.
נסענו לחופשות בארץ אבל תמיד עם משפחה וחברים.
הפעם נסענו לבד, רק אנחנו, איתי, אני, דנה ויולי.
לקח לי די הרבה זמן להפיק את הטיול הזה ביחד עם תיירות גולן, טיול למשפחה קטנה שרוצה לטייל, להנות ולהכיר את הארץ בשילוב אוכל טוב וסדנאות יצירה שאנחנו מאוד אוהבים לעשות ביחד עם הבנות.
חשבנו המון, ושיניתי מיליון פעם וזה קרה.
טיול משפחתי, ביחד עם המשפחה שלי וסביב המשפחה שלי.
ולמרות שמדובר בעבודה לכל דבר עבורי, הטיול הזה תרם לנו כמשפחה והגיע בזמן מעולה עבורינו.
אנחנו, שביומיום שלנו עסוקים כל אחד בשלו, בילינו שלושה ימים ביחד, רק אנחנו, עם הבנות בלי לו”ז שגרתי ובלי לחץ מבחוץ.
המשפחה הזו שלי שהבנתי בפעם המיליון כמה אני אוהבת כל אחד ממנה וכמה זו המשפחה הכי מדוייקת עבורי.
ריכזתי עבורכן את כל האטרקציות שבילינו בהן מהגולן היפה שלנו, שכנראה לא הייתי מכירה בלי “תיירות גולן” שעזרו לי בתכנון הטיול הזה.
חילקתי את הטיול שלנו לימים, כדי שתוכלו ממש לארגן גם לעצמכם טיול דומה וכייפי לפחות כמו שלנו.

היום הראשון

אומנות בזכוכית, קצת מורשת, מחלבה אחת, מסעדה שווה וצימר מפנק.
את היום הראשון של החופשה המשפחתית שלנו התחלנו בסטודיו מנדרינה
סטודיו מנדרינה הוא סטודיו לאומנות בזכוכית של רינה שנמצא במושב נטור.
את רינה הכרתי במסגרת עבודות הייעוץ של באינסטגרם, רינה הגיעה אליי כל הדרך מרמת הגולן לאחד ממפגשי האינסטגרם שלי לבעלי עסקים.
רינה היא אישה קסומה ונעימה מעבירה סדנאות לזוגות ומשפחות,
בסדנה שאורכת כשעה רינה מדגימה ניפוח ופיסול בזכוכית וגם מספרת סודות על הזכוכית הקסומה.
כל אחד מהמשתתפים מקבל מבער ציוד מגן וזכוכיות ולומד לפסל בזכוכית.
כולנו נהנינו ממש, הבנות שיתפו פעולה ממש וגם אבא לקח חלק מעשי בסדנה.
בסטודיו מנדרינה יש כמה סוגים של סדנאות למשפחות ואת כל הפרטים והעלויות תוכלו למצוא ממש כאן
אחרי הסדנה המהנה בסטודיו מנדרינה נסענו לאתר המורשת- עין קשתות
אני לא מכירה אתרי מורשת והאמת שרציתי לוותר אבל אני כל כך שמחה שלא ויתרנו על המקום הזה.
הנוף במקום מדהים ביופיו השקט מטורף, והמרחבים מזמינים את הילדים להתרוצץ.
במקום ראינו סרטון מידע לכל המשפחה וסיירנו בבית כנסת עתיק שנחרב ברעידת אדמה ושוקם בטכנולוגיה מרתקת

משם המשכנו למחלבת נטור​

מחלבת נטור היא מחלבה משפחתית קטנה וקסומה לייצור גבינות ביתיות,
המקום כשר, פתוח לקהל הרחב ומעסיק עובדים עם צרכים מיוחדים מהאיזור.
נהנינו שם מארוחת גבינות טעימה שהוגשה לנו עם ים אהבה ולב וגם כוס יין שסגרה לנו את היום המרתק הזה באופן מושלם.
המחלבה ממוקמת באמצע נוף ירוק מדהים וסמוך לאחו נוב שמלא נרקיסים בחודש פברואר ואירוסים בחודש מרץ.

אחרי יום כזה גדוש היינו חייבים ארוחת ערב טובה אז הלכנו למסעדת הבקתה ברמות
כן כן למרות שנחמיאס צמחוני הגענו לארוחת ערב במסעדה שמתמחה בעיקר בבשרים.
כמו הרבה מקומות בצפון בחצר הביתית מסעדה נפלאה ואותנטית עם אוכל פשוט מעולה.
דגש על הרבה בשר וגם איכותי ביותר מלצרים מקסימים ושירות מעולה .
ישבנו ארבעתינו ביחד ונהננו מזמן איכות למרות העיפות המרובה של היום ובעיקר נהננו מאוכל טעים ושוב קצת יין טוב.
הדבר הטוב ביותר שעשיתי הפעם היה להביא לבנות דפי צביעה וטושים. זה סגר לי את פינת הרעשים וההצקות וכולנו נהננו.

יום ארוך אחרינו, מלא חוויות וכל מה שרציתי היה להתקלח ולנוח, גם הבנות כבר היו עייפות ואיזה מזל שהגענו לישון במקום המושלם הזה

צימר דבש בגולן

ארבע בקתות עץ מרווחות שמעוצבות בסגנון כפרי וחמים, כוללות בינת ישיבה, חדר שינה, גלריית שינה לילדים, חדר רחצה עם ג’קוזי גדול וגם שתי טלוויזיות עם חיבור ללווין, DVD ואינטרנט כמובן.
בכל בקתה יש מטבח מאובזר ופינת קפה שכוללת גם דבש טרי מהמשק, שמן מעצי הזית שבחצר, יין מיקבי רמת הגולן ועוגות ביתית.
הטעמים המיוחדים בשילוב הנוף המהפנט המשתקף מחוץ לבקתות והאווירה הנעימה בתוכן יהיו שילוב מנצח. הבקתות מופרדות אחת משנייה בצמחייה ולכל בקתה יש מרפסת עם פינת ישיבה. מומלץ גם קצת לצאת מהבקתות ולטייל במושב.
במתחם של הצימרים יש בריכת שחיה מקורה כך שאפשר להנות ממנה גם בחורף, הבריכה מוארת ולידה יש גם ג’קוזי גדול. הכי כיף שאפשר להתפנק גם בטיפולים מפנקים בהזמנה מראש.

צמוד לבריכת השחיה של דבש בגולן יש גם מתחם מקורה בו שולחן אוכל גדול המיועד לארוחה משפחתית משותפת ובוסף שולחן פינג פונג, מתקן כושר, שולחן כדורגל, קליעה למטרה ועוד.
בחצר המקום ממוקמת לה פינת זולה בה פזורים פופים וספסלים והכל ממש מול הנוף המרהיב של הגולן.
ישנתי מעולה, בדיוק כמו שאני אוהבת.

בוקר טוב ליום השני: טיול ג'יפים, סדנת שוקולד מטריפה, מפעל לתפוחים ושתי מסעדות מעולות.

אם אתם בקטע וגם אם אתם פחות, אל תוותרו על סיור הג’יפים של מרכוס.
כל כך נהניתי לחוות ולראות את הארץ המדהימה שלנו גם בטיול כזה ועוד יותר נהניתי לראות כמה יולי נהנתה מטיול הג’יפים הזה- מבחינתה זה החלק הכי טוב בטיול- שזה מדהים.
מרכוס המקסים עושה טיולי ג’יפים בכל שעות היום, מסביר בסבלנות על הדרך ומתבל בסיפורים כמו שרק הוא יודע.
את הסיור שלנו התחלנו את הטיול בצומת וואסט חצינו שטח דלאווה היינו בכתף של הר בנטל, ונסענו עיר קונטרה הישנה חבנין של המפקדה הסורית
ראינו מלא פרות, ואפילו איילים מסתובבים להם חופשי
חוויה מטריפה, דברו עם מרכוס- 0524639037 הוא כל כך מקסים! להצצה על הסרטונים מהדרך שלנו בג’יפ כנסו לכאן

משם המשכנו לסיור וסדנה במפעל השוקולד “דה קרינה” בקיבוץ עין זיוון
מפעל בוטיקי קטן ומדהים שמספר את כל תהליך ייצור השוקולד, תוך כדי הסברים על תהליכי העבודה וצפיה במפעל בזמן אמת.
טעמנו מלא שוקולד טעים ואיכותי וגם השתתפנו בסדנת שוקולד חוויותית ממש.
הבנות וגם אנחנו נהנינו מאוד. היה מרתק.
מומלץ לתאם סיורים וסדנאות מראש כי זו חוויה שהילדים לא ישכחו כ”כ מהר.

יולי התעייפה כבר וכמעט ויתרנו על הסיור הבא אבל דנה התעקשה ואני שמחה שלא ויתרנו בעיקר בגלל שמדובר במרחק קצר ממש מדה קארינה.
אני מתכוונת לסיור במפעל בראשית- סיור על גילגולו של תפוח
נשארה באוטו עם אבא ודנה ואני נכנסו לסיור של חצי שעה מעניין, מסקרן ומלמד בטירוף על גלגולו של תפוח ואיך הוא מגיע עד אלינו לסופר ועל כל הדרך הארוכה שעושים במפעל לשמירה על האיכות שלו בצורה הטובה ביותר . את הסיור העבירה איריס המקסימה והיה נעים וכיף בטירוף. מומלץ ממש. אפשר להזמין סיורים במספר הזה 072-3359901

הרעב הכריע אותנו אז הלכנו לאכול צהריים במסעדת Kbar
מסעדת המבורגרים מעולה ממש שכיף לאכול בה עם הילדים (וגם בלעדיהם) הכי כיף שהיה שם ביונד מיט שזה ההמבורגר הטבעוני המדהים בעולם.
אם אתם ברמת הגולן המקום שווה קפיצה לגמרי.
אחרי האוכל קפצנו לביקור ביער האיילים במושב אודם
מקום מושלם למשפחות, אפשר לעשות בו סיור משפחתי ברכב חשמלי ללמוד על בעלי החיים ולהנות מהאטרקציות שבמקום: רכיבה על סוסי פוני, מסלול אתגרי המסתיים באומגה, משחקייה מקורה עם טרמפולינות ענק וג’ימבורי, מכוניות פדלים, פינת ליטוף, טרקטורונים חשמליים, מגלשת אבובים יבשים ועוד.
אפשר גם לעשות שם פיקניק בשולחנות של האתר.
אנחנו הגענו למקום ממש סמוך לשעת הסגירה ובכל זאת הספקנו לראות איילים מדהימים (אירופה זה כאן!) . יש לי הרגשה שאנחנו עוד נחזור לשם כי בא לי לבדוק את אפשרות הלינה בחושות שיש במקום.

מעייף להיות בחופשה 😊
אחרי האוכל חזרנו לצימר המתוק שלנו לשנ”צ וקצת מנוחה.
הבנות ציירו וצפו בטלוויזיה ואנחנו התעסקנו כל אחד בענייניו.
תכל’ס גם את זה צריך לפעמים.
נחנו וקפצנו לארוחת ערב במסעדת שימעלה בכפר האומנים אניעם, למרות שטעינו בדרך והגענו לשם באיחור רב (שימו בוויז שימעלה מושב אניעם) הילדות נרדמו בדרך וכבר חשבתי שהולך להיות סיוט להעיר אותן.

נכנסו למקום משפחתי מקסים, אותנטי, שנבנה על ידי הבעלים המקסימים. שמעון ואשתו לימור קיבלו אותנו בזרועות פתוחות ומיד הכינו לנו את כל המטעמים של שמעון. מאפים, פסטות פיצות ואוכל ביתי טעים נקי וטרי במקום עם וויב משפחתי הכי כיף שאפשר לתת. ממליצה לכם בחום רב לשים ברשימות את המקום הזה ששווה פרגון אמיתי כי הם מדהימים.

יום שלישי ואחרון - התארגנות בצימר ונסיעה לחרמון

לצימר המקסים הזה שהיינו בו יש שירות נפלא של ארוחות בוקר.
טלפון קצר בערב הקודם סידר אותנו לתחילת יום נפלא. הכל הגיע כמו שביקשנו ויחד ישבנו בחצר הצימר לאכול ארוחת בקור משפחתית וטעימה. מומלץ ממש.
ואז נסענו לחרמון. וואלה, הופתעתי.
לא הייתי בחרמון מגיל 6 בערך וכולם הלחיצו אותי ואמרו שקשוח לנסוע לשם עם ילדים ולקחת בחשבון שזה אתגר לא פשוט. אבל אני הבטחתי ליולי שניסע השנה לחרמון ותכל’ס לא היה הגיוני לנסוע שוב לצפון רק בשביל החרמון, אז החלטנו לשלב את הבילוי בחרמון בטיול הזה ואני ממש שמחה.
נכון, זה לא טיול שעושים כל יום, אבל הי! אין מצב שלא תבקרו בחרמון המהמם בארץ שלנו.
קודם כל אין שם רק רכבל! אלא עוד הרבה דברים מגניבים. הרכבת החדשה היא פשוט- ווווואו אחד גדול, נכון התור לא קטן אבל זה מצדיק את זה בהבטחה. הדבר היחידי שפספסתי בחרמון זה אוכל לילדות ובאמצע התור הן היו סופר עצבניות ואבא היה צריך לרוץ לדאוג להם לאוכל (;
מזחלת שלג זה מגניב בטירוף וסיפק לדנה שעה של הנאה הבעיה הגדולה היא הרטיבות – בערך מכף רגל ועד ראש. ואז כבר עלה לה והיא בכלל לא היתה מרוצה וזה השלב שפשוט הלכנו.
אבל הספקנו הכל והיה מהממם, ובהחלט חוויה משפחתית מטריפה ויפיפיה.

אז מה אני אומרת?
שפה בארץ היפה שלנו, יש כ”כ הרבה מקומות מיוחדים וקסומים להנות בהם.
ממש במרחק נסיעה באוטו וגיבוש משפחתי גדול ומחבר.
ההמלצות שלי יסדרו אתכם לשלושה ימים לפחות.
אז קחו קצת זמן ותשקיעו בעצמכם ובמשפחה.
זה כל כך שווה את זה- לסיקור והצצה לסטוריז מכל הטיול שלנו תכנסו להייליסט שלי כאן

אוהבת,
עינב.

תגובה אחת

1. מקסים! עין קשתות זה אחד האתרים המפתיעים שהייתי בהם… איזה המלצות שוות, לא הכרתי את כל המקומות. לחרמון לא היה לי עדיין אומץ ללכת עם הילדים…